donderdag 18 augustus 2011

Voedselvoorraad

Soms pakt een stukje tekst op de weblog, alhoewel ik deze met dezelfde insteek over hetzelfde onderwerp schrijf, in de ene taal toch net even anders uit dan in de andere. Dat was bijvoorbeeld ook gisteren het geval. Eerst schreef ik op deze weblog een stukje onder de titel Andere tijden. Vervolgens schreef ik een uurtje later - tussendoor had ik gegeten - op onze Engelstalige blog een post getiteld Food supplies, welke in de nuance een heel andere wending kreeg.

Achteraf was ik zelf veel meer gecharmeerd van deze laatste post. Zijn Nederlandstalige evenknie stond echter al live en daardoor was het point of no return gepasseerd. Zo zie je maar wat een uurtje verschil in tijd - en een gevulde maag? - voor verschil kunnen maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor het lezen van onze blog.

Je kunt hier een reactie achterlaten. Alle reacties zullen worden gelezen en, indien nodig, beantwoord. We stellen het op prijs als je je naam achterlaat, per slot van rekening zijn ook wij niet 'anoniem'. Reclame en off-topic reacties zullen niet worden geplaatst. Gebruik voor persoonlijke berichten het e-mailadres op de contactpagina.

Je reactie verschijnt niet direct op de blog. Deze wordt pas geplaatst nadat wij deze hebben gelezen.

Nogmaals bedankt en... vergeet niet van elke dag te genieten!