woensdag 21 maart 2012

Modderbad

Nu de vorst zijn greep op de wegen begint te verliezen, kan ik eindelijk weer eens een lekker modderbad nemen. En het mooie is dat ik daarvoor niet eens door de prut op het ontdooiende wegdek hoef te rollen. Een gewone wandeling voldoet al prima. Kijk maar eens hoe ik er na enkele honderden meters uitzie. Ik ga er even goed voor staan zodat mijn baasje enkele mooie foto's kan maken.


Van een afstand lijkt het nog wel mee te vallen.


Daarom maken we nog even een close-up van mijn achterpoten,


van mijn voorpoten...


en van mijn vacht.

Ik hoop dat de foto's gelukt zijn. Wanneer mijn baasje ze even snel op de camera wil bekijken, duurt het me te lang en maak ik aanstalten om even op m'n gemak in de modder te gaan zitten. "Nee!", roepen mijn baasjes in koor. Snap jij dat nou?

2 opmerkingen:

  1. Jeanny, je had het modderbad er waarschijnlijk wel voor over, met de gedachte om daarna thuis een lekker warm bad te krijgen?

    Denk alleen dat je baasjes niet zo blij zijn om je zo door het huis te laten lopen he?

    En een lekker shampootje, dan kan je daarna heerlijk drogen op je eigen plekje.

    Droom maar lekker........

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gonny en Jeff Lassing, Almere22 maart 2012 om 12:16

    Wat heerlijk om zo van je hond te genieten. Dat doen wij ook! Vorige week nog een wandeling van 3 uur gemaakt langs de Oostvaardersplassen, want erin met je hond mag niet. Toch enorm genoten (ook een zonovergoten lentedag) en veel foto's gemaakt. Kyra was wel bek-af! Ik stuur er separaat een aantal door (ik weet niet hoe dat in deze reactie kan worden geïntegreerd).

    Groeten van Gonny en Jeff.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het lezen van onze blog.

Je kunt hier een reactie achterlaten. Alle reacties zullen worden gelezen en, indien nodig, beantwoord. We stellen het op prijs als je je naam achterlaat, per slot van rekening zijn ook wij niet 'anoniem'. Reclame en off-topic reacties zullen niet worden geplaatst. Gebruik voor persoonlijke berichten het e-mailadres op de contactpagina.

Je reactie verschijnt niet direct op de blog. Deze wordt pas geplaatst nadat wij deze hebben gelezen.

Nogmaals bedankt en... vergeet niet van elke dag te genieten!