zaterdag 19 mei 2012

Een mooie dag

Gisteren pakten mijn baasjes de rugzak in en trokken we er op uit. Om te beginnen reden we een stuk met de auto, maar niet lang. We waren al gauw op de plaats van bestemming.


Eenmaal uit de auto, moest ik eerst even lekker op de grond rollen.


Daarna namen we de benenwagen en gingen we op pad.


Gelukkig kwamen we veel poeltjes en plassen tegen. Ik had onderweg dus niet alleen genoeg te drinken, maar ook volop gelegenheid om samen met mijn baasje met water te spelen.


Op een gegeven moment kwamen we een vers vossenspoor tegen. Ik ging helemaal door het lint. Mijn baasje moest me zelfs aan de riem doen, want anders had ik zeker de achtervolging ingezet.

Na een flink stuk lopen was het tijd om de inwendige hond te versterken. Mijn baasjes pakten de rugzak uit en wat bleek? Ze hadden een grill mee en allemaal lekkere dingen. We zaten in het gras totdat de grill heet genoeg was.


Het kon mij niet snel genoeg gaan. Toen de broodjes en worstjes eenmaal op de grill lagen, rook het zo lekker dat ik er bijna van moest kwijlen.


Eindelijk was het zover. Alles werd eerlijk gedeeld. Wat een feestmaal!


Nadat we hadden gegeten, liepen we nog een heel stuk door het bos. We kwamen daarbij ook op een plek waar vroeger enkele huizen hadden gestaan. Mijn baasjes vonden dat erg interessant en namen flink de tijd om alles te bestuderen. Ikzelf vond het allemaal minder spannend en was blij toen we weer verder gingen.

Ten slotte kwamen we weer bij de auto uit en reden we terug naar huis. Daar dook ik meteen in bed om een welverdiend dutje te doen.


De dag was echter nog niet voorbij. Wordt vervolgd...

2 opmerkingen:

  1. Lieve Jeanny, bedank je baas alsjeblieft voor de ellende die hij veroorzaakt als hij jou meeneemt naar een prachtig stukje bos waar je naar hartenlust kan rennen en hond zijn... Ik heb hier nu vier mokkende kerels die zojuist je verhaal hebben gelezen.

    Zij vinden ons nu een rot baas!

    groet

    slechte baas
    Dickie Dick

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje, misschien moet je ze dan maar vertellen dat ze binnenkort met jullie meemogen op vakantie naar Zweden. Dan hebben ze iets moois om naar uit te kijken!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het lezen van onze blog.

Je kunt hier een reactie achterlaten. Alle reacties zullen worden gelezen en, indien nodig, beantwoord. We stellen het op prijs als je je naam achterlaat, per slot van rekening zijn ook wij niet 'anoniem'. Reclame en off-topic reacties zullen niet worden geplaatst. Gebruik voor persoonlijke berichten het e-mailadres op de contactpagina.

Je reactie verschijnt niet direct op de blog. Deze wordt pas geplaatst nadat wij deze hebben gelezen.

Nogmaals bedankt en... vergeet niet van elke dag te genieten!