donderdag 13 juni 2013

Tien - vervolg

Om mijn verjaardag te vieren, hebben mijn baasjes me meegenomen naar een strandje hier in de buurt. En ik moet zeggen dat ze wat mij betreft geen betere keuze hadden kunnen maken!


Eerst namen we uitgebreid de tijd om in het water te spelen. Ik kreeg er maar geen genoeg van en mijn baasje moest uiteindelijk al haar overredingskracht gebruiken om me weer een beetje rustig te krijgen.


Daarna was het tijd om de meegenomen broodjes en worstjes te grillen.


Het werd een waar feestmaal. Zie je die broodjes? Die waren voor mij!


Ik wist zelfs nog een klein stukje worst te verschalken!


Aan het einde van de middag was ik behoorlijk moe. Hier lig ik samen met mijn baasje in de auto vlak voordat we weer terug naar huis gingen. Maar toen kon ik mijn ogen al bijna niet meer open houden.

2 opmerkingen:

  1. vertederend :)

    ik volg uw blog nu al zeker 4 jaar zo nu en dan.
    altijd zalig om even de sfeer van de zweedse natuur op te snuiven en hoe het daar toeven is.

    een prachtig land, jullie boffen zo ver geraakt te zijn, letterlijk dan ;)

    groetjes

    kristoff

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hai Kristoff,

      Bedankt voor je positieve woorden en fijn dat je van onze blog geniet. En ja, we zijn dankbaar voor het leven dat we in het Hoge Noorden mogen leiden.

      Groeten terug, Ben & Nicôle
      (en een poot van Jeanny)

      Verwijderen

Bedankt voor het lezen van onze blog.

Je kunt hier een reactie achterlaten. Alle reacties zullen worden gelezen en, indien nodig, beantwoord. We stellen het op prijs als je je naam achterlaat, per slot van rekening zijn ook wij niet 'anoniem'. Reclame en off-topic reacties zullen niet worden geplaatst. Gebruik voor persoonlijke berichten het e-mailadres op de contactpagina.

Je reactie verschijnt niet direct op de blog. Deze wordt pas geplaatst nadat wij deze hebben gelezen.

Nogmaals bedankt en... vergeet niet van elke dag te genieten!