woensdag 18 september 2013

Door het dolle

Ik ben helemaal door het dolle. Voor het eerst in een hele lange tijd heeft het weer eens lekker geregend. Er zijn zelfs hier en daar wat plassen blijven liggen. Wanneer we gaan wandelen, dan ren ik van de ene naar de andere. Bij elke plas wacht ik mijn baasje piepend van ongeduld op. Loop toch eens door, denk ik dan, je begrijpt toch wel dat we nú van de gelegenheid gebruik moeten maken? Ik wil met water spelen! Gelukkig krijg ik uiteindelijk steeds wat ik wil. Dan ga ik helemaal los en neem ik het water dat mijn baasje omhoog gooit te grazen. Daar, pak aan!



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor het lezen van onze blog.

Je kunt hier een reactie achterlaten. Alle reacties zullen worden gelezen en, indien nodig, beantwoord. We stellen het op prijs als je je naam achterlaat, per slot van rekening zijn ook wij niet 'anoniem'. Reclame en off-topic reacties zullen niet worden geplaatst. Gebruik voor persoonlijke berichten het e-mailadres op de contactpagina.

Je reactie verschijnt niet direct op de blog. Deze wordt pas geplaatst nadat wij deze hebben gelezen.

Nogmaals bedankt en... vergeet niet van elke dag te genieten!