donderdag 19 september 2013

Plaagstootje

Vanochtend deelde Koning Winter - ja, het is nog maar september en we hebben het al over hem - zijn eerste plaagstootje uit. Iets na zessen bereikte de thermometer met amper twee graden boven nul zijn laagste stand van de nacht. Toen ik een uur later met Jeanny voor haar ochtendwandeling naar buiten ging, stond het kwik nog steeds onder de drie graden. Het was dan ook niet vreemd dat ik het ondanks het dikke shirt dat ik aanhad behoorlijk koud kreeg. Ik ben benieuwd hoe lang ik het nog volhoud om mijn jas in de kast te laten hangen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor het lezen van onze blog.

Je kunt hier een reactie achterlaten. Alle reacties zullen worden gelezen en, indien nodig, beantwoord. We stellen het op prijs als je je naam achterlaat, per slot van rekening zijn ook wij niet 'anoniem'. Reclame en off-topic reacties zullen niet worden geplaatst. Gebruik voor persoonlijke berichten het e-mailadres op de contactpagina.

Je reactie verschijnt niet direct op de blog. Deze wordt pas geplaatst nadat wij deze hebben gelezen.

Nogmaals bedankt en... vergeet niet van elke dag te genieten!