maandag 31 maart 2014

Lenteballen

Nu de sneeuw begint te verdwijnen, duiken er overal in het bos gekleurde ballen op. De afgelopen dagen heb ik er al vijf mee naar huis genomen. Samen met de bal die ik daar nog had, staat het totaal van mijn verzameling nu op zes. En dat komt goed uit, want ik ben er dol op om met mijn baasje spelletjes met een bal te doen. Daarom neem ik er wanneer we een stukje in het bos gaan lopen vaak eentje mee. Het gebeurt echter wel eens dat we onderweg iets tegenkomen dat mijn aandacht trekt. Dan laat ik de bal vallen en blijft die in het bos achter. Erg is dat niet, want dan neem ik hem de volgende keer dat we voorbij komen gewoon weer mee. Dat gaat altijd goed, behalve als het in de winter begint te sneeuwen. Dan verdwijnen de ballen die nog in het bos liggen onder een dikke laag sneeuw om daar pas aan het einde van de winter weer onder vandaan te komen. Dat is voor mij het teken dat de lente begint en dat is dus nu gebeurd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor het lezen van onze blog.

Je kunt hier een reactie achterlaten. Alle reacties zullen worden gelezen en, indien nodig, beantwoord. We stellen het op prijs als je je naam achterlaat, per slot van rekening zijn ook wij niet 'anoniem'. Reclame en off-topic reacties zullen niet worden geplaatst. Gebruik voor persoonlijke berichten het e-mailadres op de contactpagina.

Je reactie verschijnt niet direct op de blog. Deze wordt pas geplaatst nadat wij deze hebben gelezen.

Nogmaals bedankt en... vergeet niet van elke dag te genieten!