vrijdag 10 oktober 2014

Afgedroogd

De wind giert door de bomen en het regent dat het giet. Er zijn honden - en mensen - die liever binnen zouden blijven, maar dat geldt niet voor mij. Ik wil gewoon naar buiten, lekker een rondje lopen. Kom op baasjes, niet zo treuzelen, we gaan! Onderweg neem ik net als anders uitgebreid de tijd om overal aan te snuffelen. En zie je wel, die vos ligt ook niet in zijn hol te schuilen, ook hij is gewoon op pad. Van nijd moet ik een paar keer heel hard blaffen. Halverwege het rondje komen we langs de beek. Door de regen kolkt het water er nu doorheen. Voor mij is dat extra uitnodigend. Ik maak aanstalten om er in te springen, maar jammer genoeg houdt mijn baasje me tegen. Flauw hoor! Zo makkelijk komt ze echter niet van me af. Eenmaal thuis haal ik mijn bal op om haar daarna op mijn hele repertoire van uitdagende, smekende en verleidelijke blikken te trakteren. En natuurlijk zwicht mijn baasje meteen. Nadat we even lekker met de bal hebben gespeeld gaan we weer naar binnen. Maar eerst word ik even grondig afgedroogd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor het lezen van onze blog.

Je kunt hier een reactie achterlaten. Alle reacties zullen worden gelezen en, indien nodig, beantwoord. We stellen het op prijs als je je naam achterlaat, per slot van rekening zijn ook wij niet 'anoniem'. Reclame en off-topic reacties zullen niet worden geplaatst. Gebruik voor persoonlijke berichten het e-mailadres op de contactpagina.

Je reactie verschijnt niet direct op de blog. Deze wordt pas geplaatst nadat wij deze hebben gelezen.

Nogmaals bedankt en... vergeet niet van elke dag te genieten!