zondag 23 november 2014

Lekker bezig - vervolg

Enkele dagen geleden schreven mijn baasjes al dat we ondanks het aanhoudende sombere weer toch elke dag lekker buiten bezig zijn. Vandaag was daarop geen uitzondering. Vanochtend ging mijn ene baasje aan de slag met het maken van kerstdecoraties. Aan de vroege kant? Nee hoor, omdat ze hier niet op de viering van het sinterklaasfeest hoeven te wachten, verkeert heel Zweden vanaf volgend weekend officieel in kerstsfeer.


Ondertussen hield mijn andere baasje zich bezig met het aanleggen van een nieuwe voorraad brandhout voor volgend jaar.


Aan het einde van de ochtend gingen we een lekker stukje lopen en zoals altijd heb ik een hele tijd staan kijken bij de plek waar het water onder de weg doorstroomt.


Daarna was het tijd om iets te eten. Vandaag deden we dat weer eens buiten bij het kampvuur. Heerlijk, wat mij betreft doen we dat elke dag!


Na het eten ging mijn ene baasje verder met het maken van kerstversieringen. Mijn andere baasje nam me mee naar binnen waar ik een heerlijk dutje deed. Toen ik weer wakker werd, mocht ik nog een keer naar buiten om een stukje te lopen en met mijn bal te spelen.

 
Daarna werd het buiten al snel donker, dus ruimden we alles op en gingen we naar binnen. Nu hebben we net gegeten en lig ik lekker in mijn mand in de keuken te dommelen. Straks gaan we nog even naar buiten en daarna ga ik de rest van de avond lekker in de warmte van de houtkachel liggen slapen. Deze mooie dag pakken ze ons niet meer af!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor het lezen van onze blog.

Je kunt hier een reactie achterlaten. Alle reacties zullen worden gelezen en, indien nodig, beantwoord. We stellen het op prijs als je je naam achterlaat, per slot van rekening zijn ook wij niet 'anoniem'. Reclame en off-topic reacties zullen niet worden geplaatst. Gebruik voor persoonlijke berichten het e-mailadres op de contactpagina.

Je reactie verschijnt niet direct op de blog. Deze wordt pas geplaatst nadat wij deze hebben gelezen.

Nogmaals bedankt en... vergeet niet van elke dag te genieten!