maandag 29 december 2014

Winnaars 2014

Mijn baasjes zijn druk met andere dingen, dus hebben ze mij gevraagd om met betrekking tot de bekendmaking van de post en foto van jaar even de honneurs waar te nemen. En natuurlijk doe ik dat graag. Nee, sterker nog, ik vind het een hele eer om dat voor ze te mogen doen! Het was trouwens nog aardig wat werk om de vele tientallen reacties - verreweg de meeste kwamen via de mail - op de rij te zetten. Maar goed, het is me gelukt en de einduitslag is bekend.
 
Voordat ik die bekend maak echter nog iets anders. Veel lezers schreven dat ze het moeilijk vonden om eenduidig een beste post of foto te kiezen. Ze waren bijzonder lovend over de grote variatie aan onderwerpen en vonden zovéél posts en foto's leuk. Zelfs ik kreeg complimenten voor mijn talent als schrijver! Ook was er een lezeres die er nu pas achterkwam dat er hier allerlei leuke activiteiten zijn te doen. Ze beloofde komend voorjaar langs te komen, gezellig hoor! Ten slotte mede namens mijn baasjes enorm bedankt voor jullie reacties en positiviteit.
 
En dan nu tromgeroffel, ja ik weet heus wel hoe het hoort...
 
Post van het jaar is... Boven de sneeuwgrens van 10 december, de beschrijving van een wandeling die veel lezers naar hun zeggen graag zelf hadden meegemaakt.
 
Een andere post die veel emoties heeft opgeroepen is Getroffen van 14 december, over onze recente ontmoeting met een hond die het in het leven heel wat minder goed heeft getroffen dan ik.
 
Bij de foto's zijn een tiental mooie foto's met elk enkele stemmen ex aequo op de tweede plaats geëindigd. De foto hieronder is echter met grote afstand foto van het jaar geworden...


Wat een eer, gelukkig kunnen honden niet blozen! En nee, ik heb echt niet met de uitslag gesjoemeld. Bovendien weet ik zeker dat mijn baasjes volledig achter de keuze van juist deze foto staan.
 
Als eigen post van het jaar kozen mijn baasjes - in overleg met mij - Teamwork van 9 maart omdat daarin wordt verwoord en afgebeeld hoe we ons hier in het Hoge Noorden met heel veel plezier door het leven slaan: als team!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor het lezen van onze blog.

Je kunt hier een reactie achterlaten. Alle reacties zullen worden gelezen en, indien nodig, beantwoord. We stellen het op prijs als je je naam achterlaat, per slot van rekening zijn ook wij niet 'anoniem'. Reclame en off-topic reacties zullen niet worden geplaatst. Gebruik voor persoonlijke berichten het e-mailadres op de contactpagina.

Je reactie verschijnt niet direct op de blog. Deze wordt pas geplaatst nadat wij deze hebben gelezen.

Nogmaals bedankt en... vergeet niet van elke dag te genieten!