vrijdag 16 december 2016

Oeraluil

Eergisteren had ik vlak voor het invallen van de duisternis die later zo prachtig door de volle maan zou worden opgelicht ook nog een ontmoeting met de Oeraluil die onze omgeving al enkele weken onveilig maakt. Tijdens een deel van mijn middagwandeling vergezelde hij me door van boom tot boom voor me uit te vliegen. Ogenschijnlijk niet van mijn aanwezigheid onder de indruk hield de uil me vanaf diverse hoge uitkijkpunten nieuwsgierig in de gaten om pas als ik echt dichtbij kwam een volgende positie op te zoeken. Helaas had ik geen camera met zoomfunctie bij me, maar toch kon ik enkele redelijk geslaagde foto's maken. Hieronder staat een van die foto's.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor het lezen van onze blog.

Je kunt hier een reactie achterlaten. Alle reacties zullen worden gelezen en, indien nodig, beantwoord. We stellen het op prijs als je je naam achterlaat, per slot van rekening zijn ook wij niet 'anoniem'. Reclame en off-topic reacties zullen niet worden geplaatst. Gebruik voor persoonlijke berichten het e-mailadres op de contactpagina.

Je reactie verschijnt niet direct op de blog. Deze wordt pas geplaatst nadat wij deze hebben gelezen.

Nogmaals bedankt en... vergeet niet van elke dag te genieten!