woensdag 13 maart 2013

Verleiding

Enkele dagen geleden kocht ik bij een webwinkel een autolader voor onze mobiele telefoons. Dat was nog even zoeken, want onze mobieltjes zijn nu niet bepaald modern om van 'smart' maar niet te spreken. Uiteindelijk vond ik echter wat ik zocht en gisteren zat de lader al bij de post. Makkelijk, supersnel en voor slechts 69 kronen inclusief verzendkosten. Wat wil een mens nog meer?
 
Na het plaatsen van m'n bestelling kreeg ik overigens nog een mooie aanbieding. Als ik op m'n blog iets over het gekochte product zou schrijven en een link naar de webwinkel zou plaatsen, dan was dat goed voor een tegoedbon van 300 kronen. Snel verdiend en niet verkeerd omdat we nog meer bij de betreffende winkel willen kopen.
 
De eerste alinea van deze post - mits voorzien van een link - had me dus 300 kronen kunnen opleveren. Ik ben echter niet voor de verleiding gezwicht. Nee, ik houd m'n rug recht en ben liever een dief van eigen portemonnee.

6 opmerkingen:

  1. Heel goed Ben dat je je rug recht hebt gehouden!
    Het is natuurlijk hun goed recht om op deze manier bekendheid te krijgen, zelf hou ik er niet zo van.
    Straks krijgen we blogs met allemaal "linken" en "verwijzingen" leest dan niet zo prettig meer!
    `k Zie dat het fijn zonnig winterweer is bij jullie, bij ons ook!
    Fijne dag gewenst,
    groetjes Richt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je, we zijn het eens. En ja, we winteren nog even door. Koud, maar gelukkig wel zonovergoten :-)

      Hartelijke groeten terug!

      Verwijderen
  2. 69 kronen inclusief verzendkosten. Dat is niet veel. Wat de reclame betreft. Daar ontkom je bijna niet meer aan. Ik heb zelf Google Adsense op mijn blog staan. Wel leuk om te zien hoe dat werkt. Gebruik je de tool Hostsman (al eerder over gehad en geen link ivm reclame :-) ), dan zie je dat soort reclame niet meer.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Reclame is een lastig fenomeen. Persoonlijk vind ik dat het te veel is doorgeschoten en daardoor de grenzen van het betamelijke overschrijdt. Aan de andere kant kunnen wij geen boeken verkopen zonder daar op de een of andere manier 'reclame' voor te maken, dus zeg het maar...

      Verwijderen
  3. Jullie weblog is een van de weinigen die er niet rommelig uitziet door allemaal reclame-praat en links aan de zijde. Ik denk dat je de beste keuze hebt gemaakt door je er ook niet mee in te laten.

    En hé, reclame maken voor eigen bestwil moet toch kunnen? ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het lezen van onze blog.

Je kunt hier een reactie achterlaten. Alle reacties zullen worden gelezen en, indien nodig, beantwoord. We stellen het op prijs als je je naam achterlaat, per slot van rekening zijn ook wij niet 'anoniem'. Reclame en off-topic reacties zullen niet worden geplaatst. Gebruik voor persoonlijke berichten het e-mailadres op de contactpagina.

Je reactie verschijnt niet direct op de blog. Deze wordt pas geplaatst nadat wij deze hebben gelezen.

Nogmaals bedankt en... vergeet niet van elke dag te genieten!