donderdag 23 oktober 2014

Licht - reflexband

Een van de lezers van de weblog van mijn baasjes vroeg zich af of ik buiten in het donker ook een hoofdlamp draag. Het antwoord op die vraag is simpel: nee, dat doe ik niet. Ik heb om in het donker mijn weg te kunnen vinden geen extra licht nodig. Anders dan mijn baasjes kan ik met mijn hondenogen namelijk nog heel redelijk in het donker zien. Bovendien heb ik een scherpe neus en een ijzersterk geheugen waarin de details van alle paadjes hier in de buurt zijn opgeslagen. Nee, zelfs geblinddoekt zou ik prima in staat zijn om mijn weg te vinden.
 
Wel hebben mijn baasjes mijn halsband en riem van reflexband voorzien. Door deze reflecterende bandjes - één daarvan heeft ook nog knipperende rode lichtjes - ben ook ikzelf in het donker prima te zien!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor het lezen van onze blog.

Je kunt hier een reactie achterlaten. Alle reacties zullen worden gelezen en, indien nodig, beantwoord. We stellen het op prijs als je je naam achterlaat, per slot van rekening zijn ook wij niet 'anoniem'. Reclame en off-topic reacties zullen niet worden geplaatst. Gebruik voor persoonlijke berichten het e-mailadres op de contactpagina.

Je reactie verschijnt niet direct op de blog. Deze wordt pas geplaatst nadat wij deze hebben gelezen.

Nogmaals bedankt en... vergeet niet van elke dag te genieten!