maandag 16 juli 2012

Vijftig

Vandaag ben ik vijftig geworden. Ik heb in al mijn jaren op deze wereld veel meegemaakt. Wie - en waar - ik nu ben, wordt door dat verleden bepaald. Een verleden dat niemand meer kan veranderen. Ik zou dat overigens ook niet willen, want daardoor zou niet alleen het heden, maar ook de toekomst veranderen. En juist daarvoor heb ik nog mooie plannen. Voordat het echter zover is, leef ik vandaag. Samen met Nicôle en Jeanny geniet ik van het heden. En samen zijn we - zolang ons dat gegeven is - onderweg naar een mooie toekomst.

9 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je 50e verjaardag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Grattis på födelsedagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd!
    Maak er samen met Nicole een mooie dag van!

    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Corrie en Joop16 juli 2012 om 21:34

    Gefeliciteerd Ben, en natuurlijk ook Nicôle en Jeanny! 50 is een mooie leeftijd, zeker als je nog volop met toekomstplannen bezig bent. Jullie zijn denk ik wel de laatste die gezegd moeten worden dat je kansen moet benutten en je leven moet genieten....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhhhhh, een dag te laat, maar een welgemeend: Gefeliciteerd, Abraham?
    Stond zeker niet zo'n ouwe man in jullie tuin he?

    fijn dat jullie nog zo veel plannen hebben.

    Ik zou zeggen: nog net zoveel jaren erbij, maar ja, dan ben je wel een echt gammal gubbe he?

    Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Darn, too late but hey......

    HAPPY BIRTHDAY anyways!!!

    Groet,
    Caroline!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Allemaal - en ook degenen die een e-mail hebben gestuurd: bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het lezen van onze blog.

Je kunt hier een reactie achterlaten. Alle reacties zullen worden gelezen en, indien nodig, beantwoord. We stellen het op prijs als je je naam achterlaat, per slot van rekening zijn ook wij niet 'anoniem'. Reclame en off-topic reacties zullen niet worden geplaatst. Gebruik voor persoonlijke berichten het e-mailadres op de contactpagina.

Je reactie verschijnt niet direct op de blog. Deze wordt pas geplaatst nadat wij deze hebben gelezen.

Nogmaals bedankt en... vergeet niet van elke dag te genieten!