maandag 7 november 2011

Druk

We hebben enkele drukke dagen achter de rug. Om te beginnen zijn we, ondanks het daartoe weinig uitnodigende weer, veel buiten geweest. Samen met Jeanny hebben we, op nieuw terrein en verder van huis dan gebruikelijk, enkele lange wandelingen gemaakt. Daarnaast ben ik afgelopen zaterdag met Gunnar - ja precies, Tractor-Gunnar - mee op jacht geweest. Daarover zal ik één dezer dagen wat meer schrijven. Vervolgens is er aardig wat tijd gaan zitten in het verkopen van overtollige huisraad. Positieve bijkomstigheid daarvan is overigens wel dat we de huishoudportmonnee weer een beetje hebben kunnen bijvullen.

En zo kan ik nog wel even doorgaan met wat we allemaal hebben gedaan.

Maar dat doe ik niet. Want we hebben nog meer te doen...

1 opmerking:

  1. Dat wordt iedere dag "controleren" of er iets geschreven is.

    Houdt me van de straat, nietwaar??

    Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het lezen van onze blog.

Je kunt hier een reactie achterlaten. Alle reacties zullen worden gelezen en, indien nodig, beantwoord. We stellen het op prijs als je je naam achterlaat, per slot van rekening zijn ook wij niet 'anoniem'. Reclame en off-topic reacties zullen niet worden geplaatst. Gebruik voor persoonlijke berichten het e-mailadres op de contactpagina.

Je reactie verschijnt niet direct op de blog. Deze wordt pas geplaatst nadat wij deze hebben gelezen.

Nogmaals bedankt en... vergeet niet van elke dag te genieten!